خمیر دندان کلگیت مخصوص لمینت چی بخریم

خمیر دندان کلگیت مخصوص لمینت چی بخریم

خمیر دندان سنسوداین مخصوص لمینت ایا لمینت دندان همیشگی است

سس رنگی ، ، نوشابه دلستر، قهوه، چای و نوشیدنی های الکلی از علل شایع ایجاد لکه روی سطح دندان ها هستند. لمینت مشابه مینای دندان نیست و کمتر در معرض لک است، اما استفاده مداوم و زیاد از این غذاها و نوشیدنی ها می تواند رنگ لمینت را تحت تاثیر قرار دهد. این به این معنی است که استفاده از این موارد را به حداقل برسانید، یا اگر از آنها استفاده می کنید، باید به طور جدی تری بهداشت دهان و دندان خود را پیگیری کنید.

 

 

چه چیزهایی باعث تغییر رنگ لمینت میشوند

 

 

 

هرگز نشه فراموش نخ دندان:

 

مسواک زدن بخشی مداوم از مراقبت روزانه از دهان است. تقریباً همه دندان های خود را مسواک می زنند، اما افراد کمی از نخ دندان استفاده می کنند. افرادی که دندان های روی هم دارند باید در دسته دوم قرار گیرند. زیرا به افزایش طول عمر لمینت ها (به خصوص لمینت های سرامیکی دندان) کمک زیادی می کند. چرا این نه تنها فضای بین دندان ها و بین لمینت را تمیز می کند، بلکه به حذف ذرات ریز غذا از زیر خط لثه کمک می کند. این بدان معنی است که احتمال آسیب یا تورم لثه، التهاب و عفونت کاهش می یابد. و خبر خوب این است که لثه‌های سالم‌تر به معنای دندان‌ها و دهان سالم‌تر است که عمر لمینت دندان شما را افزایش می‌دهد.

 

 

حفظ سلامت و زیبایی لمینت 

 

 

 

جمع بندی : 

برای حفظ سلامت و زیبایی کامپوزیت در دهان باید بهداشت دهان و دندان رعایت شود. به عنوان مثال، مسواک زدن دندان ها با یک مسواک نرم و خمیردندان حاوی فلوراید بعد از هر وعده غذایی می تواند از تشکیل باکتری های مضر روی دندان ها جلوگیری کند.یکی دیگر از نکات رعایت بهداشت دهان و دندان استفاده از نخ دندان هر شب قبل از خواب است. این کار را به شکل جدا کردن مواد غذایی باقی مانده بین دندان ها و جایی که مسواک نمی تواند تمیز کند، انجام می دهد.مرحله بعدی استفاده از دهانشویه آنتی باکتریال است که باید حداقل دو بار در هفته استفاده شود. لثه ها و دندان های خود را با غرغره دهانشویه ضدعفونی نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جواد ? تاريخ: جمعه 12 خرداد 1402برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?